you can't kill rock'n roll

måste sägaaaaaaaa
jag blir tokigt lycklig av sugarplums nya album. de har ju lagt ut hela plattan på sin myspace, och så måste jag tipsa om videon till the escapologist också:
http://www.youtube.com/watch?v=5k9OoQYgIE0
kolla kolla kolla. sjukt härlig. speciellt the victor i början alltså. flåsar som jag vet inte vad. så jävla härlig kille.

idag har jag varit i skolan, det var ganska lugnt. men jag får huvudvärk av bildlektionerna. jag gillar verkligen inte att behöva anstränga högra hjärnhalvan. den är inte van vid sånt, stackarn. efter skolan jonnade jag till stallet och hann pussa och gosa lite med mambsing innan det var dags för henne att jobba lite. det har kommit två nya pållar! en ponny och en liten häst, och den var så himla fin! jag blev kääääär. såg ut som en blandning mellan konrad och buster, och det är en lyckad blandning alltså. riktigt riktigt fin.

åååh och den här också: http://www.youtube.com/watch?v=2GbyYGmmXpk
duktiga pojkarna.

nu ska jag dricka teeeeeeeee. imorgon ska vi på don't drink and drive-föreläsning. spännande.

ha det fint
yours truly,
ebba.


^ gullisarna ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0