sweeeet

oh no oh no oh no oh no oh no oh no oh no no no 

jag ska faktiskt gifta mig med jensan. jag ska jag ska jag ska.

men först ska jag flytta till oslo. eller london. eller kanske mjölby. det vore nåt. men han kan ju bo där med mig. flytta med mig vart än det bär. ja, vilken kille.

eller göteborg! ja, så får det bli. där kommer vi trivas båda två. eller kanske sydney. men det får bli när jag känner mig färdig med europa.

jag är lite hemligt busig idag. jag har nämligen glömt bort att jag hade tyskaläxa, och lämnat boken i skåpet. åååh shame on me! daggan kommer hata mig. men jag ska nog lösa the situation. det ska nog gå bra. i alla fall, så i stället för att plugga idag så har jag varit ute och gått och gått och gått. foten gillar sånt nu. nu kan jag nog till och med snart använda mina nya skor utan att paja fossingen ännu mer. goodie.

på lördag är det kulturnatt och jag är pepp! (vilket jävla ord, ska aldrig mer använda det) jag är mycket förväntansfull och glad och hoppas och tror att det blir en trevlig och härlig afton/natt på alla sätt och vis.

nu är det dusch och säng som gäller. jag ska ta mig i kragen.
yours truly,
ebba.

han kan sjunga sig rakt in i mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0