servus aquam affert. och inget annat, hör du det!

jag måste göra färdigt latinläxan juuuuu. så varför sitter jag här (igen)? jag vet inte. herregud. man kan väl inte veta allt här i världen, nej just det.

idag har jag varit i skolisen. jag har glömt bort vad vi hade för lektioner... måste tänka... FOTO! förstås. första lektionen var foto, härligt! kul kul kul. sen var det historia och vad säger vi om det? jo, snirk och snark. och sen var det svenska och till det kan vi ju bara börja skratta mitt i en mening (eller hur, team jocke, you know what i'm talking about. men söt är hon ändå!). och sen var det tyska med daggan, mmmmm så mysigt. typ inte.
sen gick jag en sväng på stan, sen hem till hannelis min favorithannelis. vi drack te, sen lagade hon mat, och så pratade vi och tittade på filmsnuttar. jag tycker om min hannelis. hon är braig. 

jag är hungrig. nu ska jag plugga färdigt.
puss på er!
yours truly,
ebba.

(ah just det, har blivit medis på facebook nu också. ja. jag förstår ingenting. bara lite.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

visstäre! :)

2008-09-05 @ 08:13:56
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0