"serenad betyder ursprungligen

en hyllningssång utanför en dams fönster nattetid."

alltså hallå
alldeles nyss kom det två små kids och försökte sälja jultidningar till mig.
liksom, wtf? jag har aldrig sålt jultidningar, så jag är inte så värst bra på det där. men ska man börja sälja såna såhär tidigt? crazzzzzy.

jag har tänkt förresten, igen. det där med själen. det är ju ändå en sorts tröst att de man förlorar fortsätter leva, men någon annanstans. men jag vet inte om jag tror att himlen finns, och jag vet inte om jag tror att de stannar kvar på jorden. jag tror bara att de är någonstans. tror jag.

fotolektionen idag var så kul! sjukt häftigt att se sina egna foton växa fram sådär. och så blev de så fina också, jag är nästan chockad själv... faktiskt.

nu dricker jag te och lyssnar på musik, ska väl snart trampa iväg till stallet.

ha det fint
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se bilder och så likzom .

2008-09-06 @ 15:28:27
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

du kan få se när jag får ta med dom hem (: när kursen är slut ;)

2008-09-06 @ 18:32:52
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0