saxofon och olika o-ljud

yeeees
jag har hittat en storkofta! den är mörkblå och nästan svart och väldigt stor. jag har adopterat den av min far, precis en sådan som jag letat efter. då slipper jag slösa 300 pix på det. jag är nöjd.

idag har jag varit i skolan. vi fick sluta 45 mins för tidigt och it made my day. vädret madade också min day. så jävla härligt.
imorgon börjar jag kl 8 och har foto, sen historia, sen svenska, sen slutar jag. halv tolv dessutom. det blir en fin dag! och fredag är också soft, sovmorgon (på riktigt! till halv tio!) och sen bara myslektioner. det här blev en fin vecka trots allt.

idag har jag även varit ute på bjällbrunna och pysslat lite med ginni. jenny skulle iväg på nåt, så jag fick rycka in. det är sån jag är. ebba at your service liksom.
sen har jag druckit te och inte gjort så mycket mer. fast det var ju typ nyss. nu lyssnar jag på musik och ska snart duscha för idag SKA (skaskaskaaaa) jag ligga i sängen klockan tio prick. annars blir jag galen på mig själv.

så nu är det bäst att jag pyser vidare. för imorgon ska jag fika med eric och det ska bli kuuuul. jag saknar honom och vi har inte setts på allvar på väldigt länge nu. jag saknar ganska många andra människor också. 

puss på er
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej du. Jag minns den där kvällen. Jag tackar för den, jag mår jättebra nu för tiden även om det finns fulkurvor, så att säga. Om det är fint eller inte, det jag skriver, är upp till var och en. 'Riktiga' poeter skulle nog säga tvärtemot, men det bryr väl sig inte du om. Tack, ialllafall, för din fina kommentar. Jag minns tyvärr inte vad du heter på bilddagboken efter att jag raderade min, men jag hoppas att den rullar på fint och att du gör det med.

2008-09-24 @ 23:19:36
URL: http://hybris.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0