mm just det

jag blir tokig, på riktigt. helt galen. vad är felet på sjukvården i det här jävla landet egentligen? först ska man ringa vårdcentralen man tillhör, för att bli omdirigerad, för att bli omdirigerad, för att bli omdirigerad x 1000, för att få reda på att det inte finns nån tid förrän på fredag, för att ringa igen, för att bli omdirigerad igen och för att ge upp, för att slutligen börja om hela karusellen igen.

det här är till er, era jävlar:
landstinget i östergötland - DRA ÅT HELVETE.
jag hatar er av hela mitt hjärta. det är alltid samma jävla visa, varje gång man behöver hjälp. jag ska uppfinna ett piller som gör att man aldrig blir sjuk eller skadar sig, för om man väl gör det så blir man ju inte okej på ett halvår. 
fuck you.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hoppas det blir bra snart igen :) <3

2008-09-17 @ 20:53:24
URL: http://allihave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0