men som allt annat brann kvällen ner till glöd

jag borde verkligen sova nu. men jag känner sådär på tok för mycket nu igen. då kan man inte sova. då måste man få ur sig en del, så man kan slappna av. jag tror att jag tänker för mycket. just nu så dricker jag te och lyssnar på min underbara sovmusik, och så har jag kollat upp en massa fler filmer som jag nu blev tvungen att lägga till på listan. det här kommer inte bli en billig historia i slutänden, hörni. anledningen till att jag tar upp detta heter reconstruction. jag såg den nyss (eller för en halvtimme sen). alldeles underbar. jag vet inte vad man kan säga. danskt drama. jättefin. jättefint foto. vet ni förresten, kul kuriosa, att zack snyder som regisserade 300 även regisserade dawn of the dead? jag har inte sett dawn of the dead, men jag borde nog göra det. kan bli spännande. om den är lika snygg som 300 (vilket jag betvivlar) så är den absolut värd att se. 
KUL ATT VETA VA. meningslöst dravel just nu. wha'evah. i like it och skiter i om ni gör det eller inte.

jag ska vara funktionär imorgon. lokal/regional dressyr ridhäst. hoppas det inte regnar, för då blir jag sjuk. det ska bara vara mulet, så jag hoppas det blir så.

och känslor, som sagt. de ska då alltid smyga sig på när man behöver dom som minst. t-t-t-typiskt.
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0