i'm ok, i'm ok

tjaaaaa

internet har sepat sig i ett par dagar, och pappa har inte varit hemma. that's my reason.

det är bra med min fot nu. eller bättre. vi var på le hospital i onsdags i TRE TIMMS. det var kvalitetstid så det förslår! ja jisses. sen var jag hemma från skolan hela onsdagen och hela igår, för jag kunde inte gå ordentligt. idag var jag i skolan, men det var inte så värst ansträngande. efter ALLA LÅNGA (oerhört många och långa, inte) lektioner så gick jag och tessan och kollade läget vid flygeln. vi fick nog av alla snyggingar och gick i stället till världens, satt där ett tag, sen gick vi på stan och sådär. sen gick vi till resecentrum och hoppade på en varsin buss, och åkte hem. sen var jag hemma och vilade foten och läste i några tidningar, sen tupplurade jag, sen åkte jag till stallet, och sen åkte jag hem och nu är jag här. och pappa är hemma och internet fungerar igen, hurra.

imorgon har jag ansvarsdag i stallet, hela dagen. så jag måste kila iväg och borsta tänderna och sova nu.

puss och hej och ha det bra
yours truly,
ebba.

oooooch just det, måste ju hänga på jolines länkning också, men den här snutten är inte riktigt likadan:
http://www.youtube.com/watch?v=aZFuY00AJuQ&feature=related

alltså gosh.




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh han eju så söt!

2008-09-22 @ 11:06:34
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0