i think i never trusted you enough

jag vill att tiden ska gå fortare! snurra på världen, snart står man där i klänning och studentmössa och hela världen kommer ligga för mina fötter. jag kan gå precis vart jag vill. åh vilken underbar känsla.

jag pluggar italienska. det går bra (tror jag). och så lyssnar jag på musik. och dricker te. jag är vad man skulle kunna kalla för en mångsysslare. 

det blir ingen notis denna vecka, och tur är väl det, för tid till det den här veckan skulle jag knappast kunna trolla fram. men imorgon är det onsdag och halva veckan har gått (herregud, igen?!). nu verkar det säkert som att jag är lite kluven. jag vill att tiden ska gå fort, men gillar inte riktigt när den gör det. så är det nog. vi kan kalla det för skräckblandad förtjusning. för det är väl precis vad det är.

idag var jag i skolan, jag och tessan hade klackdag. vi var urtjusiga! show 'em those sexy legs kan man ju säga. typ inte. inte för min del i alla fall. men det var fint. efter skolisen rusade jag till kuriosa för att fika med anna och elias, snyggisarna. när vi fikat en bra stund så gick vi till h&m och elias, som för övrigt var nyklippt och väldigt fin i håret, köpte en mössa och jag och anna kollade på strumpbyxor, anna köpte ett par och jag la undan en klänning som jag ska köpa imorgon. jag ska också köpa kalasbyxor, för det behövs verkligen. 

och snart är det stockholm! jag har kollat upp tåg och sådär. åh vad mysigt det blir! :)

nu ska jag plugga vidare. chi sei liksom.

puss&krimskrams
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ebba has the sexiezt leggs!

2008-10-01 @ 10:27:40
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0