hoho?

hallåååååå...? min cdon-beställning, skivorna, vart är ni? komsi komsi komsi.

SOVMORGON IMORGON! HURRA! första gången på evigheter.

och min notis är uppe nuuuuhu. http://nt.se/ungnt/artikel.aspx?articleid=4246719
jag ville ha med den andra bilden, för den var bättre ljus och sådär, men det ville tydligen inte han. menmen. bättre med en bild på själva uppdraget kanske. i guess he's right.

nu är jag trött.
imorgon ska jag till skolan och ha svenska, latin och foto. det ska bli fett med kul. sen ska jag till stallet förmodar jag.
på lördag ska jag till stallet och rida samantha på förmiddagen, och maria ska vara min ridlärare ;P så jag inte bara sitter och rider runt. nu ska det börja hända saker! och sen är det kulturnatteeeeeeeen, wiiiiieeee. det sa jag ju sist förresten. DET SKA BLI SÅ KUL. tror jag. det brukar det bli.

idag var jag i skolan och vi slutade halv tolv, då gick vi och åt, sen gick vi på stan, sen gick jag och tessan till halvars och köpte massa glass, sen gick vi till myrorna, sen till skafferiet och fika med eric! det var härligt. mycket mysigt. sen gick vi på stan lite till, sen åkte jag hem och tessan gick på bio.

nu ska jag lyssna på musique och gå och lägga mig. på riktigt.

pussokraaaaaam
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Sister

Tjohoj!

Verkar ju riktigt kul det där med klasskampen - läste på nt.se. Fett med grymt :) När ska du vara utklädd till Fantomen? ;)



/Sister

2008-09-26 @ 11:19:47
Postat av: lilla e

jag var ingen fantom, men jag ville vara utklädd till disneyfigur. för det var ett uppdrag, att minst halvklass skulle vara utklädda till disneyfigurer. men jag fick inte med mig nån på den idén. var det kul på stockholm igår?

2008-09-26 @ 20:56:39
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0