helgerna går för fort

nuuu har jag gjort färdigt geografiuppgiften om madagaskar. det tog ett litet tag. 

helgen har varit underbar. fredagen var mysig och helt okej. lördagen var fin, först i stallet och red samantha för maria, och det gick riktigt bra! det är en snäll och fin häst det där. sen var det skynda hem och duscha och sen vidare in till stan för att träffa tessan och anna, och sen fortlöpte hela kulturnatten i ett svindlande tempo med en massa möjliga människor och händelser. det var härligt. det är synd att det inte är kulturnatt oftare. men då vore det kanske inte så himla speciellt längre. så ja. och idag var jag i stallet och var funktionär, eftersom hageby hade lektionshäst-dm i dressyr. jag och sarisen är bra på sånt. ibland är det kul att vara funktionär.

nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. jag har tagit in duntäcket, så nu blir det mysa av!
pussokraaaaaaaam
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej hej igen igen.

Jag tog bort min bilddagbok därför att jag blev sick of it, och så. Jag håller på att försöka avvänja mig allting som har med Internet att göra; msn, facebook, skit. Och sådant typ. Oh yeah.

2008-09-29 @ 17:41:31
URL: http://hybris.bloggspot.se
Postat av: Maria

jag tycker att du och samantha var jätteduktiga :) <3

2008-09-30 @ 15:18:08
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0