havregrin

idag gjorde skolan mig tröttare än vanligt. jag blev till och med väldigt trött. och väldigt grinig. kände mig lite som en hungrig småunge. hur de nu känner sig, det är ju ett mysterium. spenderade i alla fall större delen av skoldagen suckandes och pustandes, och klagandes förstås. men det gick ju fint till slut. kom att tänka på fina john blund-citatet: oftast blir det vad vi gör det till. han är smart han. 

undrar om jag kommer bli sjuk snart. hoppas inte. det är nog bäst att jag går och lägger mig, så jag håller mig frisk. imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förrän HALV NIO! yeeeey..... långsovardagen ju. usch, jag vill ha helg.

yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0