fotikras

jaha, första ordentliga ridskadan avklarad då. det var väl ändå på tiden.
jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gjorde, samantha hoppade och skuttade och slängde sig lite och jag hängde med tills jag inte hängde med längre. tror jag typ trampade snett i stigbygeln, eftersom hon studsade. det knakade och krasade som fan. det gjorde lite ont. det gör lite granna ont. ganska mycket ont.

och så har jag läxor också. fan, jag visste att jag skulle gjort engelskan på hålet idag! i fortsättningen ska jag alltid följa mina första tankar. och åt helvete med alla trappor på skolan. jag hatar dom.

men tack till alla som hjälpte mig i stallet, ställde in samantha och borstade och hjälpte mig skutta runt. tack tack tack!
nu måste jag duscha också. det lär ju gå bra. inte.
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0