valsushi...?

det är söndagkväll. jag pluggar engelska. det här jävla häftet om valar som vi fick av kerstin visade sig vara ganska tricky, i alla fall när man kommer till punkten "find the word". jag orkar inte sitta och kolla igenom vartenda ord och fundera på sånt. jag orkar inte. jag är jätteoengagerad. usch på mig. 

igår var jag och tessan i stockholm, och det var underbart. gillar väl inte staden direkt, men den är fin på sina sätt ändå. det är kul med så mycket människor. och affärer. jag hittade inte så mycket att köpa. nästan ingenting, faktiskt. crazy.

och så är det en skitstor OCH lurvig fluga i mitt rum, och han vill aldrig ge sig! jag blir så jävla arg. dra åt helvete flugjävel.

idag var jag en liten sväng i stallet. fanns inte mycket att göra. sen åkte jag hem och duschade, sen in till stan för att köpa min halsduk och present till hedvig och filip. det blev bra. hittade min kappa också, finally. trodde att jag aldrig skulle lyckas. hittade ett par skor också. men nu får jag kanske ta det lite lugnt. efter stan åkte jag hem och så åt vi och det öppnades presenter, hedvig åkte hem och nu sitter jag här med mitt fördömda engelskahäfte, och har gjort så i vad som känns som en evighet.

imorgon ska jag till skolan, sen ska jag ha tesession med rebecca hemma hos henne (mys!), sen blir det hem och plugga. det kommer bli plugg varje dag den här veckan. för jävligt.

nu ska jag försöka lite till.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0