for you

det är dagar som denna som man tror att solen aldrig mer kommer skina. det konstiga är att det är just vad den kommer göra. solen går upp varje morgon och skiner, mer eller mindre, och det måste vi också göra. och jag ska hjälpa dig att skina, lite i taget. tiden läker inte alla sår. jag tror faktiskt, om jag ska vara ärlig, att tiden inte kan läka några sår. men man kan lära sig att leva med vissa sår. och kan man inte det, så måste man i alla fall. jag ska inte säga att jag vet hur du känner, för det gör jag inte. precis som ingen visste hur jag själv kände då, så vet jag inte hur du känner nu, men jag förstår på sätt och vis ändå. jag önskar att jag kunde bära lite åt dig, men det är ju de tyngsta lassen man måste dra själv. jag ska göra vad jag kan för att hjälpa dig. 
because you're worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0