näe, inte nu igen

här sitter jag IGEN
i stället för att plugga
IGEN
jag borde ha en knäpp på nosen (allra minst). jag har två prov i veckan, som jag inte har pluggat ett dugg till. som vanligt. det är så typiskt mig att göra andra saker när det finns saker som jag verkligen måste göra. och jag är så dum som vet om det också. igårkväll, till exempel, tittade jag på film och gjorde ingenting i stället för att plugga geografi. men då intalar jag mig själv att det är lördagkväll och att man inte ska plugga då. det är i och för sig sant. men jag får väl ändå lägga ribban åt mig själv. nae fy fan. 

men jag är inte nervös, faktiskt. det kommer att gå bra. allt går bra. jag vet att allt kommer lösa sig, på ett eller annat sätt.
nu ska jag kolla igenom geografin lite. faktiskt.

yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0