höstlov

nu är det loooooooov. äntligen. åh vad det känns i hela kroppen och huvudet att man behöver ta det lite lugnt nu. de här två senaste veckorna har ju alla lärare försökt peta in extra många läxor och prov, så det kändes ju lagom kul. men jag tog mig igenom det helskinnad och med hedern i behåll (i de allra flesta fall).

imorgon ska vi åka till kungsbacka och bo hos mina kusiner, jag tror vi ska stanna till på onsdag. och så ska vi in till göteborg också, härligt härligt. hoppas jag hittar fler grejer där än i stockholm.

och nu är det snart vinter också. och jullov :) alltså.. jag undrar hur man ska hinna med att göra något med sitt liv, om allt ska gå såhär fort? jag hinner ju inte ens ta tag i saker. jisses.

lokatten är så himla gosig. hon hoppar upp och lägger sig på tangentbordet när jag skriver, sen lägger hon huvudet på min hand så jag inte kan röra den. och så håller hon på och korvar ihop sig i mitt knä hela tiden. världens sötaste kisse är hon. hon ska få bo hos rasmus när vi är i kungsbacka. jag tror att det är bra för henne att träna på att vara med andra katter. 

nu ska jag äta och sen ska jag se på tummelisa, jag kom på att det var så länge sen jag såg den och den är så himla söt. och så var det min favoritfilm när jag var liten, så nu blir det nostalgitripp hörni.


http://www.youtube.com/watch?v=8z1v0DxU-NM
"himlen går att nå här
himlen är där du är
ta min hand 
och kom så flyger vi"


puss&kram och ha ett trevligt lov
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0