finalmente venerdi

tjaaaa
idag har jag varit i skolan. jag har inte varit ett dugg motiverad på fotolektionerna nu på senaste tiden. hoppas det släpper. det är tråkigt att tycka att saker som är roliga är jobbiga. 
idag kom filip hem, och igår kom hedvig hem. de fyller ju år snart. de blir stora. effet 20 och hesse 22. och själv fyller jag ju snart arton. ja jisses.

imorgon ska jag och tessan till den kungliga huvudstaden :) jag har längtat så otroligt länge efter att åka någonstans, och nu är det äntligen dags. vi ska shoppa och hänga och sånt där, som vi är så bra på.

efter skolan rushade jag till stallet för att ta ut samantha på en liten skrittsväng. vi kom inte ut förrän runt sex i alla fall. så vi fick ha reflexer och pannlampa och hela köret. men det gick bra. hon är så himla hetsig bara, vore bättre om hon kunde slappna av och bara skritta i stället för att vilja älga iväg. sen, i alla fall, mockade och torvade jag hos mambsingen <3 och sen informerade jag lite om nybörjarvuxenteorin (som jag ska ha helt själv, herregud), och sen fick jag skjuts hem av sarisen. hon är nog världens bästa chaufför. jag tycker om min saris <3 hon är en så fin vän.

nu ska jag duscha. om en vecka har jag höstlov :)
yours truly,
ebba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0