en solig dag med blå himmel

idaaaaaaaaaag
har jag varit i skolan. vi såg på film på samhällslektionen, mississippi brinner. mycket bra film. sen slutade vi.
jag och lena tog oss nerför hela drottninggatan och träffade där på björn gustafsson himself. det var tydligen idag det, tänkte vi och stapplade mållösa vidare.
så hoppade vi på en varsin buss och nu är jag nyss hemkommen. ska slå på radion och stjälpa i mig en kopp te, sen ska jag ut och promenixa. så är det mys hos louise ikväll, vi ska baka pizza och se på film. det blir fint!
imorgon är vi lediga, det ska jag fira med anna, om hon kommer ihåg det vill säga. det antar jag att hon gör, för annars jävlar.

nu ska jag kila
puss på er
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0