but one of us misread

idag var jag hos syon (hon är så himla gullig!) och pratade om italienskan. det går alldeles utmärkt att hoppa av, eftersom jag redan har 200 poäng för mycket, i och med att jag går både samhäll och historia b. så nu känner jag mig lite fri. det känns bra.

foto sista lektionen. det är så otroligt kul. jag var ute och fotade, men så började det regna. men jag knatade tappert vidare, och fick se ulf lundells turnébuss. det var ju en upplevelse. den var svart och stod parkerad utanför louis de geer. efter fotot så tog jag en promenad hem. det var mysigt. jag älskar det vädret, ni vet, höst och löv och sol. underbart.

imorgon ska jag stå på gymnasiemässan. uuuuh. usch. sen ska jag till hageby. sen kommer hannele och sara hit, för de ska sova över! :) det blir trevligt trevligt.

nu ska jag gå och tvätta ansiktet och se om det går någon bra film.
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0