you left the people when the people left you out

jag sitter med whitest boy alive och försöker ta mig igenom samhällsuppgiften. blev nyss klar med tyskaläxan också, den var inte så värst tricky ändå. samhällsekonomi borde förstöras. vad ska vi med den till. dumheter och nonsens är vad det är. och vi som inte ens skulle ha samhällsekonomi i år, men "det är viktigt och nyttigt och nu med ekonomikrisen är det mer aktuellt än någonsin". fuck that, vad som är mer aktuellt än någonsin är snön och att jag vill ut och busa! jag och sarisen kanske ska göra det senare. jag måste hitta mina termobyxor också, ska det va så ska det va! som det heter... hmm. och hannele den fuskisen åker till london ikväll! jag vill också åka någonstans, jag blir tokig på att vara här. tokig tokig tokig.

nu ska jag väl plugga vidare antar jag. eller hitta en ny anledning till att inte plugga vidare. JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTEEEEEEEEEE. åååååååååhhhhhh.

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ba strunt it, ba strunt! Be a radical rat, såattsäga, gör snäbollar! och änglar! och lyktor! och igloosar! och korvar! BA GÖRT!

2008-11-24 @ 21:49:54
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

jeeey, jag ska bygga en enorm igloo och bo i den! ja, ska ba göra't! let go of all the måsten so to speak!

2008-11-25 @ 20:30:19
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0