where the music never ends

nu är det kväll. idag har jag varit med sarafari, vi var ute och gick i två timmar och lite till. det var trevlans. jag gillar min saris. avrundade med en sittstund på mitt berg. fin plats det. jag har enorma framtidsplaner för den platsen! där ska alla mina glada dagar upplevas.
sen blev det att svänga in till stan och träffa anna, oskar och elias. fikade på skafferiet och myste. märks det att jag gillar att mysa? jag gör det i alla fall. det är då jag trivs som bäst. det var härligt.

imorgon ska jag först till hageby och ta en tur i skogen med samantha och maria och hennes troll, sen ska jag på kusinkalas i söderköping, sen ska jag hem och kanske baka lussebullar, sen ska jag plugga matte med sarisen. jeeey. matteprov på onsdag, usch. men i will survive. det brukar man göra.

nu ska jag gå ner och fixa en till kopp te och mysa vidare.
pusspåer
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hejs :) vad gör du denna lördagskväll?

2008-11-29 @ 21:30:13
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Elina

Skriv din åsikt i min blogg, tack!;)

2008-11-29 @ 21:30:38
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0