when i'm coming home

nejneeeej. jag är sjuk. jag hatar att vara sjuk. jag har bättre saker att göra än att vara sjuk. usch.

idag har jag kollat på film. ja, hela dagen. alla pirates of the caribbean-filmerna. de är faktiskt rätt bra, kom jag fram till. the curse of the black pearl är nog den bästa, sedan är väl dead man's chest den nästbästa, medan at world's end är en riktig besvikelse. vi såg ju den i skottland och då var det ändå förlåtligt att den var så tråkig, för det var en så fin salong. men nu... nä. bättre filmer har jag varit med om. men det blir väl ofta så, att gör man en massa filmer i serie så blir de bara sämre och sämre? oh i do believe so. hur som helst så blev det en jäkla massa timmar vid teven idag. har inte kunnat göra så mycket annat heller, mitt huvud är ganska messed up. jack davenport, i alla fall, är så jävla snygg. jag önskar att jag vore typ 15 år äldre. inte att han är så snyggSNYGG, men han verkar bara vara en så himla go och gullig kille. han ser så snäll ut. phewwwwwww. jag funderar på att köpa coupling-boxen. det var ju faktiskt rätt kul att kolla på. 


vad säger ni, det är väl veckans grr på honom va? 
jo, tror nästan det. 
(om man bortser från den uppknäppta skjortan, förstås)

nu ska jag dricka te och ta hand om mitt lulliga lilla huvud. 
seeya mates
yours truly,
ebba.

p.s. och stort grattis till barack obama. jag höll på att glömma "världens mäktigaste man". sure cool. han har skrivit historia, men det vet vi ju redan allihopa.

Kommentarer
Postat av: Obama

Ah Shyrra tack Ebba lo'!

2008-11-06 @ 08:27:49
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

hahah crazzzzeeyyy

2008-11-06 @ 19:41:00
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0