varning. denna text kan orsaka dåligt humör.

jag hatar mörker. om det vore sommar så skulle jag vara ute nu. jag skulle gå en promenad, för klockan är bara tjugo i fem. men nu känns det som att det är natt. inte konstigt att helgerna går så fort, det är ju bara dagsljus i typ 10 timmar på två dagar. sämst. jag trodde nyss att jag skulle gå och lägga mig snart, men det ska jag ju inte. det är några timmar kvar. nu funderar jag på om jag ska ta med mig en ficklampa och gå ut i alla fall... men jag tror det får bli att stanna inne och fortsätta ignorera min hög med skolarbete. det blir en fin söndagkväll. 

jag hatar söndagar också. söndagar är sämst. man har ångest halva helgen, bara för att det snart ska bli/är söndag. jag hatar att gå i skolan också. och ska jag vara helt ärlig så är jag rätt trött på det mesta med mitt liv för tillfället. jag behöver nog verkligen någon slags händelse som drar igång allt igen. en kul grej. eller helst många roliga grejer. det ska jag skriva upp på min önskelista.

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Sarafari

Du gick ut, du är inte trött på mig, skolan är nödvändigt ont, JAG är de massa roliga sakerna i det liv. Det vet du :) <3

2008-11-17 @ 22:30:51
Postat av: lilla e

aw sarisen. åk aldrig mer ifrån mig! <3

2008-11-17 @ 22:36:32
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0