dance dance dance dance

idag är det lördag. jag är lite tröttig, sov inte så bra inatt. drömde massa läskiga grejer, ni vet, sånt som får en att ändra uppfattning om människor fast de inte ens är dumma i verkligheten. whatever. 
jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. ska i alla fall träffa anna och oskar lite senare, myspys. det var ett tag sen nu (igen). imorgon ska jag baka lussebullar, det blir också mys! så är vi lediga på måndag, ännu mer mys. och imorgon är det första advent, också mys. allt är mys!

just nu så lyssnar jag på black kids och dricker te. pratar med oskaren en smula. i torsdags var ju jag och tessan i linköping. det var härligt, jag gillar den staden. undrar varför man inte kunde vara född där i stället, när man nu prompt skulle bli östgöte. det är frågan. dessutom är alla mycket snyggare i linköping. när vi fikade så såg jag massa snygga människor. när man fikar i norrköping ska man vara glad om man kan få syn på en snygg människa. det är lite orättvis uppdelning mellan de här städerna. om man vill vara ytlig, alltså. vilket jag inte är förstås. aldrig. inte jag inte.

nu ska jag göra nåt vettigt. jag ska nog fortsätta med min bakbok. det är kul, den är fin.
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: mary

jag tror att du har helt rätt ebba, jag har också tänkt på det en smula faktiskt. och jag tror jag måste chilla lite, för det blir som det blir. eller?! ska du till stallet idag? :)

2008-11-29 @ 13:01:08
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

klart jag har rätt! det är ju jag som är visdomstanden. nej, jag var ju inte i stallet idag, men imorgon ska du och jag ut i skogeeen :)

2008-11-29 @ 21:15:03
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0