sanna mina ord

men ååååååh
slutarååååå
jag blir förbannad på alla människor. ärligt talat. det borde vara olagligt att störa sig så mycket som jag gör. varför bor jag i den staden där alla goofheads har samlats? jag förstår inte. vad har jag gjort för att förtjäna det liksom? puuuuh-lease. give me a break, som man säger i amerikatt.

jag blir faktiskt (ovanligt nog) jävla förbannad på tyskaläxor också. och matten. och ja, jag vet att vi nyss har haft lov och jag SKULLE faktiskt komma tillbaka med nya krafter. men vadfan. är det såhär det ska vara så kan jag lika gärna ta lov i ett år till. jag är så jävla trött på att gå i skolan. fy fan vad skönt det ska bli att sluta. men det är ju ett tag kvar. ett ganska bra tag kvar. halva tiden, okej. hoppas det går fort som tusan, annars kommer jag bryta ihop.

anywaaaaaay. engelskaboken redovisad och klar. kändes fint. det är synd att man inte får chans att prata engelska så ofta i det här landet. nästa vecka matteprov. men det bryr jag mig inte om. det tänker jag ignorera. tills imorgon. då ska jag ta itu med det.

nu ska jag ta till flaskan och hoppas att smärtan av att bo i en sådan skitstad försvinner. i guess not.
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men, Ebba! inte ska väl...ta till flaskan...nää... Ebba!

2008-11-03 @ 22:45:38
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

nä, det gjorde jag ju inte... men jag gillar uttrycket. det är ju förstås ingen ursäkt till att fara med osanning. menmen. mys det var att träffa dig i lördags fresten!

2008-11-04 @ 13:49:40
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

arevare : ) Och anna också! Eller, förlåt jättemycket om det är fel namn, men jag har ju faktiskt aldrig fått veta det! flåtflåtflåt tyzen gånger flåt!

2008-11-06 @ 08:28:56
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

hm, anna? om du menar hon som var med, så var det ju tessan :) det var kul att träffa dina vänner (och min bror) också (;

2008-11-06 @ 19:43:22
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0