once upon a time

oh jeeeeez. klockan äääär... 12.26, jag är sjutton år (going on 18), mitt huvud är fullt av snor för min kropp har bestämt sig för att överproducera den varan för tillfället. det kommer snor ur varenda por tror jag. slem i näsan, slem i halsen, ja till och med slem i ögonen! ögoninflammation är min melodi. jag är fräsch som fan just nu. trevligt va? och så skriver jag lite på en engelskaläxa. den blir nog fin. 

jag tänkte kila iväg och ta en kiwi. kiwisar är bra, tror jag. de är gröna och luddiga, och allt som är nyttigt är grönt och i sällsynta fall luddigt. som tur är så äter man ju inte luddet. men det kan man nog göra om man vill. jag ska nog städa lite också, eller rensa. eller sortera. vad kul att det finns så många ord för en och samma sak. 

och sen, ikväll, måste jag släpa mig till skolan, för då ska jag ha utvecklingssamtal. utvecklingssamtal hit och dit! jag ska allt ge de där utvecklingssamtalen ett sanningens ord. eller några stycken. det spelar ju faktiskt ingen roll om man har utvecklingssamtal eller inte, man utvecklas ju ändå. vare sig man vill eller inte. det vore rätt häftigt att invecklas. jag tänker på en blomma, ni vet en sån där skrynklig som är lila eller röd. helst lila. fast det kanske är att veckla ut sig. och ska man veckla ut sig som människa, så kommer man farligt nära att vika ut sig, och vika ut sig är väl bland det sista man vill göra. i alla fall jag, jag vet ju inte vad ni har för drömmar. 

hur som helst! kiwi it is!
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va äckli ru e ebbatott, låter som en enda hel snorgubbe :)

2008-11-11 @ 20:06:11
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

jag är en enda hel snorgubbe!

2008-11-11 @ 22:05:07
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0