nojor och norrmän

jag borde faktiskt inte få lyssna på sad music. det blir så tomt. jag är så bra på att gå in i de sinnesstämningar som finns. det blir tungt också.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. jag har nog inget att skriva om idag. jag har bara hunnit äta frukost och så har jörgen och marika varit här en snabbis. jag längtar tills jag flyttar. snart ska jag väl slänga på mig kläderna och åka till stallet. jag har samantha imorgon i stället för idag, för ridhuset var bokat hela dagen idag. for your information liksom.

jag har så svårt för att bestämma mig, och det är så jävla jobbigt. jag vet inte vad jag ska välja. jag har redan valt bort det en gång och ändå kommit tillbaka. ska jag växa upp nu? ska jag göra något nytt? det känns så meningslöst ibland, men inte alltid. ska jag klamra mig fast vid de ögonblick då det känns som att hon faktiskt behöver mig, fast jag vet att hon klarar sig helt okej utan mig? jag hatar att svika, jag har aldrig varit bra på sånt. och när jag ändå är igång: vad är jag utan henne? jag skulle kunna vända ut och in på mig själv i det här. jag vet inte vilken känsla jag ska gå på. magen, hjärtat eller hjärnan? vilken ska få välja? äh, jag vet inte. det får väl vänta ett tag till.

jag ska i alla fall till linköping på torsdag. det känns bra. jag har inte varit där på ett ganska bra tag nu, jag behöver linköping ibland. där kan det i alla fall hända intressanta grejer, till skillnad från den här staden som känns som en evighetslång rondell.

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Mary

du ska nog se att du kommer fram till en lösning snart. och i det här fallet tycker jag att du ska lyssna till ditt hjärta. (inte för att jag vet om du blev så mkt klokare för det) & det är ju faktiskt inte bara henne det handlar om, utan själva omgivningen och kontakten till alla. även fast det har ändrats väldans mycket sen vi började och sammanhållningen inte är den samma alls, så finns den ändå kvar på något sätt. Och du, jag tror att hon behöver dig Ebbisen, för det finns ingen bättre skötare än du :)

2008-11-22 @ 13:51:07
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja. oj. vad * *******

2008-11-22 @ 14:48:38
Postat av: lilla e

naw thanks mary. men the grubbleri continues.

ja oj vad vad då?

2008-11-22 @ 16:13:35
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej ebba : ) vi ses.

2008-11-23 @ 18:07:30
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

hej joll :) ses vi?

2008-11-23 @ 20:07:13
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, ja det gör vi :) arrö, fina grejjer, nu ska jag ta mig en promenad och vara julig, även fast jag har bestämt mig för att börja fira den första december. Men det är ju så himlans fint väder ute med snö och gatlyktor och lite mörkt och så. Ska bygge en snögubbe dedicated to you! Ska försöka göran så lika som möjligt!

2008-11-24 @ 18:35:44
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

ja, man får njuta av snön nu när den fortfarande är kvar! den är som rök, försvinner fortare än man hinner säger flaska... jag vill också gå ut, men jag har läxor och grejer, så jag hinner nog inte :( åh vad kul att bygga snögubbar, bygg lite åt mig med, i'm with you in spirit!

2008-11-24 @ 18:43:30
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0