med tidens svischljud i öronen och vinden i håret

hellooooo
jag är så jäkla glad idag! jag har varit det sen igårkväll. det är rätt svårslaget, faktiskt. den här veckan är snart halvfärdig och veckorna stövlar på med helt galen fart (och JA, jag har lite ångest över historiaarbetet som visat sig vara nästan mission impossible och jag börjar fundera på varför jag valde till historia b i första taget). men än är denna veckan inte slut, det är mycket som ska utföras och klaras av! imorgon är det elevrådets årsmöte och jag måste försöka få ihop nåt kul att skriva om och på kvällen ska jag rida samantha i vuxengruppen för cissi. lär ju bli spännande. men hon skötte sig så himla bra i söndags, så jag hoppas på en upprepning där! vore fint. sen, på torsdag, så ska jag hinna med en del grejer, jag måste sno ihop en kaka till teoriavslutningen på fredag, och så ska jag dessutom åka till linköping med tessan. det blir fint det också. det är mycket som är fint, speciellt vädret. synd att det ska töa imorgon. i hate tö. 

idag är det internationella kramdagen på ebbaspråk! det är det varje tisdag från och med nu. i love huggies. 

hare finfint! 
pussokram
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Kim

Det låter kanoners! Mitt humör gick från 0 - 100 på två sekunder, härligt :) <3

2008-11-26 @ 10:23:53
URL: http://allihave.blogg.se/
Postat av: Anonym

kram i äfterskått! :) vad mycket som ska göras hörrö! I hate tö too, möhä Det är fler som pratar om 20e december -bartyt nurö, vilken ryktes-spridare du är!

2008-11-27 @ 10:34:17
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

jag vet! jag besitter de coola skillsen som gör att allt jag säger blir till rykten. now THAT'S cool!

2008-11-27 @ 23:40:04
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0