listen to riley

det är onsdag, och jag är fortfarande sjuk och hemma. det verkar som att onsdagar blir min titta-på-film-hela-dagen-dag. 
jag är i alla fall ganska in love i justin bartha nu. dagen till ära. förra onsdagen var det ju jack davenport som fick bli mitt target of love. justin är lite yngre, så det passar väl mig bättre. ååh förstår ni hur tråkigt jag har, jag har till och med tid att sitta och tänka på vilken skådespelare som är snyggast eller yngst, eller äldst. det krävs ingen enorm hjärnkapacitet för sånt här. och det är väl tur, för min hjärna fungerar ändå inte som den ska just nu. i alla fall. justin bartha är denna onsdags snygging. jag vet att ni också vill ha honom. han är ju trots allt manligheten personifierad. righto. därför krävs det en bild också.



yours truly,
ebba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken stor slips!

2008-11-12 @ 20:57:36
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

det är ju för att han är manlig ju! fattaruväller!

2008-11-12 @ 22:03:43
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0