inte jävla oflyt hela tiden

jag har flyt idag! jag är ganska bra, faktiskt. eller, lite oflyt med bussen i morse. jag hatar att åka buss på morgonen! speciellt 113... kom tio minuter för sent till en tyskalektion som inte ens var. så jag satte mig i biblioteket och pluggade ett tag, sprang på anna m fl i cafeterian, satt med dom ett tag och sörplade te, springa vidare till engelskalektion. efter engelskalektionen var det hål så vi passade på att sätta ihop geografiarbetet, sen springa på anna m fl igen och haka på dom till hörsalen, på dancing queen-grejen. fint osådär. och nu kommer det mest flytiga! jag hann sno ihop en liten notis där, sen springa till hemköp och köpa ett bröd och två klementiner till lunch, sen springa till bussen och vara hos tandläkaren. flyt hos tandläkaren också. sen komma ut alldeles lagom till bussen igen, hoppa av och komma tillbaka till skolan i samma sekund som geografilektionen började. redovisa geografin muntligt, där hade vi också flyt. och sen en samhällslektion som också flöt på, buss hem och nudlar till mellanmål. HELFLYT HELA DAN. det enda jag kan klaga på är väl regnet, mest för att jag har glömt mitt paraply hos hannele. måste hämta det snarast. 

nu sitter jag och pusslar ihop notisen, dricker te och väntar på sarisen. vi ska ha pluggkväll. det är bra, det känns som att jag kan klara av vad som helst just nu!

dagens felord: helsyntetisk gorilla. egentligen helsyntetisk olja. jag får väl skylla på att det var regn på rutan.
och dagens låt: what became of the likely lads

puss&kraaaaam
yours truly,
ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0