greveholm

jag gör viktiga saker. ibland. just nu känner jag mig lite oviktig och avskärmad, och det susar i mina öron ganska hela tiden. jag vill helst bara gå ut. i dubbel bemärkelse. jag vill gå ut skolan, och jag vill gå ut ut ut, utomhus. jag vill göra nåt kul. jag vill hitta på nåt. jag mår bättre nu, faktiskt. jag har ont i halsen, och ena ögat är inte okej, men annars är det bra. jag ska gå till skolan imorgon, det är inget snack om saken. nu har jag inte råd att missa mer. jag vet i alla fall hur nordamerika ser ut. visste ni att colorado är fyrkantigt? fasiken vad square människorna som bor där måste vara. inte amerikatts partyställe no 1, kanske. 

jag ska nog ta och baka scones nu, ja, det ska jag nog. 

och just det, jag har sett på mysteriet på greveholm idag (älskar älskar älskar!), så jävla kul. de säger så himla många roliga saker, men en sak som var jävligt kul var när greven vill fånga melitta, och jean kommer och... okej, hela citatet:
- du, ta och tagga ner några grader va, ditt gamla benrangel! jag har faktiskt varit ute i världen och lärt mig att det bara finns två ord som fungerar på såna som du!
- vilka då?
- SKÄRP DIG!

jag skrattade så jävla mycket. greveholm är min största kärlek idag. speciellt jean och måns och hans härliga go-kart. vilken kille.



puss&kram
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhåh, jag vill också titta nu! Men jag har bestämt mig för att vänta, och se i december i stället, kanske ett avsnitt varje dag, fast det blir nog för kort..kanske 2 varje dag, eller 5...eller så ser jag bara allt på en gång. Ska vi sälla? Vill du hänga med och läsa fantomen?

2008-11-13 @ 18:54:32
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

haha, bästa! läsa fantomen, nej, det är för barnsligt! jag såg alla i streck. det tog ett tag, men jag hade ju inget bättre för mig ;) haha

- JA, herr kantarell!

2008-11-13 @ 20:41:13
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Petronella

Haha ebbsan jag måste bara säga att din blogg är för jävla bra :) på riktigt!



Hoppas du blir helt frisk snart! Mehercele ;)

2008-11-14 @ 19:24:58
Postat av: Anonym

JA! för du var ju med!

2008-11-14 @ 19:49:44
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

haha, iih, tacksi pollan :) gullig du är. mehercele på dig också. om du inte passar dig, så kommer jag (och bamse, skalman och lille skutt) och knäpper dig på nosen. som med kerberos. piaccere!

vad dåååå joll, vart var jag med? i don't understand :o



2008-11-14 @ 21:14:29
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0