näe ebba

borde inte jag sova nu? svar jo. men jag liksom... fastnade här. det blir så ibland. jag börjar sent imorgon, så jag får förhoppningsvis inte lida så jättemycket av min sena natt. 
jag var på hageby idag och red, mambsing i skogen. hon bockade som en tok, jag var nära på att flyga av lite granna. söt pålle det där. det började regna också. en del gånger är det skitjobbigt att rida i regn, en del gånger är det riktigt kul. idag var det mysigt :) jag gillar alla gröna löven också. det är så fint.
skolan var ju idag också. jag, louise och bea redovisade om kalla kriget, meheh. blev ju lite avbrutna av göran och det blev tjugo gånger tråkigare än vad det borde blivit. menmen! what to do. sen var det matte med ludden igen, jag var ganska flitig idag. som en liten myra, mhm. sen var det tyska! yeeeey, veckans höjdpunkt. jag och louise har i alla fall slutat kolla på klockan. eller, vi kollar inte på den hela tiden i alla fall. och det är ju positivt (eller?).

idag är det också exakt två månader sen som min underbara prins lämnade mig. herregud, är det inte sagt att saknad bara blir värre och värre? usch. jag vill bara ha tillbaka honom, varje dag, hela tiden. min fina skatt.

nu ska jag hoppa i säng. det är sånt man behöver göra när man är i min ålder. 
godnatt vänner.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0