lönnlöv

nae, det här går ju faktiskt inte. här sitter jag (igen) och pluggar till sista nationella i matte som är imorgon, och jag kan inte. det enda jag kommer fram till är att ebba + matematik = no no combination. usch.
men jag känner mig inte så nedslagen trots allt. jag har jens att sysselsätta mig med. herregud, vilken man. om jag vore tio år äldre, dååå. dåå. 

idag har jag varit i skolan. det gjorde mig så trött, jag är helt slut nu. först hade vi historia, så jag jobbade lite med kalla kriget. det har väl inte direkt högsta prioritet hos mig just nu. sen var det sista delen i engelska nationella, den muntliga. den gick bra. sen var det lunch, sen var det matte. ludde är ju en tapper själ som försöker lära mig saker fastän jag inte förstår ett dugg. stackars honom, måste kännas lite omotiverande. sen hade vi svenska, och vi skrev färdigt våra referat med kommentarer. får se hur det blev med den saken. åh, jag vill ha sommarlov! nu nu nuuu.

nu ska jag nog plugga vidare. försöka lite till. jag tror att saker och ting är lättare än de verkar, det gäller nog både matteproblem och livet.

yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0