kul väder...

det regnar som tusan! ganska mycket i alla fall. jag ska inte till millennium idag (tur det med tanke på vädret), fick sms av carro idag där hon skrev att de släppte hästarna på bete igår. jag får nog åka ut nån gång i alla fall, kan ju vara där och bara hänga. hälsa på katterna.

imorgon har vi friluftsdag, så jag hoppas det är bra väder då. på förmiddagen ska vi knata runt strömmen, sen ska klassen spela brännboll mot sp1a på eftermiddagen. vi tränade våra brännbollsskills på idrottslektionen idag, vi har nog en sportslig chans skulle jag säga! duktiga var vi allihopa.

nu ska jag gå ner och fixa en kopp te (: och jag är så glad glad glaaad! smyger runt här och håller tummarna. lalal...

yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0