jag smälterrrrr

idag är det jättevarmt! och jättesoligt. jag har suttit lite här och där och förmodligen lagt på min fina t-shirtbränna lite extra. härligt. men allt som ger mig nya fräknar är positivt. kanske.
nu har jag pluggat färdigt, jag har skrivit den där analysen till idrotten och så har jag skrivit en liten berättelse på tyska. oj vad duktig jag är. 
jag har även köpt en jättefin klänning från indiska, grönrutig, och en kjol från h&m. kjolen är lite minimal, så får se om jag tänker behålla den. får kluras lite på. och imorgon ska jag klippa mig, yey. samt gå på modedesignarnas visning, ska bli spännande. 

det är skönt att det är sommar :) eller börjar bli sommar. jag tycker att det redan är sommar. sånt här sommarväder lär vi ju inte ha de månaderna vi kallar för sommarmånader i alla fall.

men som sagt. man ska inte klaga!
ha det finast vänner
yours truly, ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0