grågrå himmel

tja tja

idag är det fredag. det har varit en riktigt slapp dag. jag vaknade innan hannele (hon sov hos mig, efter en oerhört lyckad kväll på borgen då vi tittade/lyssnade på timo och myste) så jag gick ner och gjorde frukost. sen väckte jag hannelis, och vi satt där länge och väl och lyssnade på musik och drack te. sen kollade vi upp flygbiljetter och bed&breakfast, så nu känns det bra. vi är på gååååång. så skulle hon åka vidare och jag stannade hemma. har nog inte gjort något särskilt idag, mer än att jag varit på ica och handlat mjölk. mamma och pappa är ju inte hemma, så nu får jag klara mig själv. vuxenpoäng på sånt.

jag ska alldeles strax hoppa i ridkläderna och hoja till hageby, hopplektion för cissi idag. det ska nog bli rätt kul.

imorgon ska jag titta/lyssna på elias när han och hans band har sitt performance på kulturhuset. det kan nog också bli rätt kul. hoppas jag.

nu ska jag äta en apelsin och kila vidare.
ha det fint vänner!
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0