att hålla tal?

nu är jag klar med mitt tal om erlend loes finbok naiv.super. ska läsas upp imorgon på svenskalektionen, det blir ju spännande. får se hur det går med den saken. jag tänkte nyss på när vi höll talet i nian, nobeltalet, och kom fram till att det är ett år sen nu. så alltså är det ett år sen som jag sist höll tal. det händer ju inte allt för ofta, so to speak.

snart är skolan sluuuuut. sommarlov om exakt... 18 skoldagar. hurra hurra. jävlar vad fort ett år går, jag tycker att det var alldeles nyss som jag började på gymnasiet. vart tog alla dagar vägen egentligen? mysteriously.
i sommar i alla fall, har jag ingenting att göra. jag ska inte ens till oxford, för det blev inte så. och inget sommarjobb. menmen. det blir väl rätt mysigt att bara softa också. kanske.

jag vill fortfarande ha jens alltså. vilken kille! ja jisses. jag förstod, efter att ha kollat brevlådan, att jag tydligen har namnsdag idag också. surprise surprise. så om det är någon som vill ge mig jens i namnsdagspresent så går det bra.

and all i'm doing here is just waiting for you.

snuttigt. jag undrar vad det blir för sommarlovsmorgon i år. hörde nåt om anders och måns, kan det vara sant? you never know, de är ju lite luriga.

nu ska jag kila vidare.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0