ae föfasen

nu är det såhär:
idrottsarbeten och tyskaprov kan ju dra åt helvete.
nu orkar jag inte plugga mer.
jo, det orkar jag. men ärligt talat. så jävla tråkigt!

idag höll jag i alla fall mitt boktal, som jag pratade om förra gången, och det gick bra bra. jag tror förresten att den här sommaren kan bli rätt fin! och det tänker jag prata mer om nästa gång, eller nån annan gång, då jag har mer klara utsikter. 

nu skulle man kanske ta och krypa i säng. det blir ju ingen sovmorgon imorgon, för vi måste gå på föreläsning om kost klockan halv nio. liksom hallåååå. åååh. men onsdag är friluftsdag och torsdag är helledig. fredag är tyskaprov och inlämning av den förbannade idrottsrapporten. och imorgon ska jag till millennium igen. och ridning på onsdag. men inte på fredag. och till anna på lördag. som ni ser är jag ganska uppbokad, så ingen idé för mig att försöka hitta en sån där som man kan kalla pojkvän. skulle ju aldrig ha tid för stackarn.

nae, jag skojar bara (ja, kul va). jag skulle förmodligen ha all tid i världen för en sån där som man kan kalla pojkvän nu. skulle kanske till och med behöva en. men man ska inte klaga. det kunde ju vara värre. och vad är väl en bal på slottet.

nuuuu så, flickor och pojkar, ska jag kila vidare.
vi ses, antar jag.
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0