vadtusan

här sitter jag och psykar mig själv ännu en natt. jag borde inte få göra sånt. 
det går i alla fall rätt bra med mitt rum, jag har plockat och donat hela dagen, så nu börjar det se ganska bra ut. snyggt kommer det bli när allt som ska slängas ut är utslängt och när allt som ska in och upp är intaget och uppsatt. 
själv mår jag bra. varken mer eller mindre. jag orkar inte tänka på att skolan börjar om några dagar. vi har ju i alla fall en extralång helg nu, är lediga ända till onsdag. vilket är rätt soft. men skulle ju inte skada att vara ledig i något slash några år. det är väl bara att härda ut antar jag, det är ju faktiskt bara snart 2 år kvar. sen följer väl några års studerande igen. men det problemet tar vi då.
hittills har lovet varit ganska händelselöst. jag har mest varit hemma och funderat och undrat, och allt vad det innebär. i torsdags var jag i linköping med tessli, det var trevligt. haha. det trevligaste är nog att försöka prata med folk som springer iväg. det psykar mig också. så oändligt mycket.
igår var jag och mammsen och pappsen och åt på durkslaget. det var trevligt. men det var ett lite för berusat vuxensällskap som var högljudda somfan, så jag ville bara gå fram till dom och snällt och trevligt be dom att hålla käften, för i helvete, jävla idiotjävlar. jag gjorde det aldrig.
det får man väl vara glad för. berusade vuxna kan kanske vara ganska våldsamma. jag vet faktiskt inte. jag har aldrig varit en, och tvivlar rätt starkt på att jag kommer bli en också. 
om någon har något hobbyförslag till mig, så är det mer än välkommet. jag blir tokig på att gå runt här som en äggsjuk höna.
ha det bra i alla fall,
yours truly, ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0