hahahah

men KUL att det stått att jag är man då! haha, det stod, Ebba, man, 16 år.
lite fiffigt sådär, ett tappert försök att vilseleda fienden. va, vilken fiende?
alltsååååå... jag är nog sjuk! känner mig superhängig och skabbig och har ont ont ont i halsen och nosen. jag har inte tid att vara sjuk! jag har aldrig tid med det.
idag och igår har jag varit i stallet klockan 0700 för fodring av hästar och utsläpp av hästar kl 0800. känns ju lagom kul. jag sov en stund när jag väntade på att de skulle äta upp. igår köpte jag ett nytt täcke till junior! ifall någon skulle bry sig. det var skitfint, och sitter som en smäck! åh vad han är stilig.
på tisdag ska vi till hästkliniken, för jag känner i mitt hjärta att här är det något som inte står riktigt rätt till. med hästen alltså. inte med mitt hjärta. äh, ni fattar.
idag har jag även hunnit med att köpa tågbiljetter, så KUNGLIGA HUVUDSTADEN, beware! på torsdag kommer vi och äter upp er!
nu ska jag plocka med nåt annat. det kan nog bli riktigt kul.
hare,
yours truly, ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0