sommarlååååv

heeeeeeeeej
igår var det skolavslutning, vilket innebär att ett relativt långt sommarlov nu ligger framför mig. det känns ju rätt spännande. spenderade gårdagskvällen/natten/idagmorgon och idag med hannelis, och det var en fin sommarlovsstart. att sluta med en sak och börja med en annan, det är grejer det. 

nu är jag rätt trött. vi såg på film till klockan fem imorse :/ inte så värst smart. men men. det är ju meningen att man ska vända på dygnet på sommaren, så vi startade med en gång. ingen tid att förlora!

jag ska i alla fall vara hemma större delen av lovet, förutom på midsommar då jag ska till nås, och den 15-22 juli, då det är sicilien som gäller. det kan nog bli rätt bra det också.

i alla fall! ha ett trevligt sommarlov, vänner! vi seselises när som helst, vart som helst. alla är varmt välkomna att ringa mig när som helst också. jag är inte omöjlig so to speak.

puss på er!
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0