morr

idag är jag arg. eller sur. nej, irriterad. jätteirriterad! och jag vet inte ens vad jag är irriterad på. men det börjar bli en vanlig del av mitt liv. störande som fan. därför ska jag göra en lista på saker jag ska sluta eller börja med, och sådär. ja, ni vet.

  • jag ska sluta bry mig om saker och människor som jag inte bryr mig om
  • jag ska sluta sitta vid datorn
  • jag ska lära mig att alltid vara snäll och glad
  • jag ska göra saker som gör mig glad
  • jag ska göra jobbiga saker och ändå vara glad
  • jag ska sluta ha så sky high förväntningar
  • jag ska kunna slänga bort en hel dag på inget särskilt och inte bry mig
  • jag ska ta dagen som den kommer (?) lite väl klyschigt kanske..? hmm...
  • jag ska sluta läsa modetidningar, eftersom det bara leder till att göra mig skitförbannad
  • jag ska sluta gå på stan och kolla på kläder och skor, eftersom även det gör mig skitförbannad
  • jag ska läsa böcker hela sommaren
  • jag ska sluta lägga pengar på oviktiga saker
  • jag tänker inte leta efter någon
  • jag ska göra det bästa av situationer
  • jag ska ta tag i saker
ja... det var väl allt. kanske. det kanske kommer till några fler punkter, men om jag följer allt som står där så lär det inte göra det. jag önskar mig själv ett stort lycka till och go get 'em tiger, och ett stort tack till alla som får mig att vara glad. ni vet vilka ni är.

vi hörs, eller inte.
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0