hejhejhej

nu är det inte långt kvar innan det är sommarlov. härligt härligt. folk tar studenten åt både höger och vänster, men för mig är det två år kvar. ååh. jaja, om ett år på gymnasiet går såhär fort, så lär ju två år inte bli någon särskild match.

jag har lagt in massa ny musik nu, eller gammalny. musik som jag förknippar med sommaren. härligt och gladigt. jag blir glad!

idag har vi inte haft några lektioner, så jag har suttit i folkparken tillsammans med lena, tessli och louise. det var mys och vattenmelon och jag kom ca (vad då, cirka förkortas ju inte ca, är du dum i huvet eller?) två timmar för sent. jag försov mig! det var en hemsk försovning som jag helst inte vill tänka på. hujedamej. burr.

jag stör mig på att jag bara kan bli brun på axlarna. snälla kp svara, är det normalt?

Kommentarer
Postat av: Lancia

Var kul att se dig häromdan! Och jag tycker det var mer än axlarna som var bruna? :)

2008-06-04 @ 13:02:47
URL: http://lancia.blogg.se
Postat av: Lancia

Var kul att se dig häromdan! Och jag tycker det var mer än axlarna som var bruna? :)

2008-06-04 @ 13:02:54
URL: http://lancia.blogg.se
Postat av: Lancia

WTF, dubbelkommentar?!

2008-06-04 @ 13:03:14
URL: http://lancia.blogg.se
Postat av: Lempish

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten...för vi har tagit stuuudenten! Fyfan va vi är braaa! om två år då iof, men små ynkliga detaljer om vi frågar mig :D
PUSS EBB!

2008-06-05 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0