visa tanden

ÄRLIGT TALAT! jag blir så förbannad! hur svårt ska det vara att bara gå och lägga sig?! åååååååhhhh

hm. nu när jag ändå sitter här kan jag ju lika gärna skriva nåt med lite mer mening i. kan bli tricky, men jag ska försöka rota djupt i min hjärna (för er skull, förstås).
denna sena timme, och många av de tidigare timmarna som var sena även dom, har bjudit på känslor som kär, nykär, likgiltig, kär, kär, superförälskad osv. vad vill jag kalla mig? en velnisse. en velmaja. jag kan inte bestämma. jag har ingen självdisciplin. jag erkänner. forgive me father for i have sinned. jag blir aldrig kär men jag blir förälskad. och livet. jag förstår inte varför jag sitter och skriver det här. ja, jisses. med tanke på att jag inte har några läsare så är det extra festligt. en del dagar vill jag bara bli stor och börja mitt liv. jag sitter fast här och den enda som kan hjälpa mig upp är jag själv. meeeeeeeen... i get by with a little help of my friends. nu förstår jag inte så mycket själv längre. men jag väntar på min dylanpojke som jag såg i östra promenaden. och så gillar jag låten till nya ikeareklamen. fett cool.

nu får det vara slut på de här dumheterna.

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: maria

hörrö! du har visst läsare, åtminstonde en i mig :) <3

2008-08-07 @ 01:40:43
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0