oh, sweet world

jag känner det i tårna! idag är en feelgood-dag! jag ska läsa min feelgood-bok "jag var bakom dig" av nicolas fargues (som är att rekommendera), och så ska jag mysa och sola och kaaanske bada, och när sarisen har slutat jobbet så ska vi cykla till bjällbrunna och kolla hästarna. jag cyklade förbi hageby imorse och frågade mig vad mitt liv är om det inte är ett hästliv. det är ett mysterium som kanske aldrig kommer lösas. vi får se om jag hittar ett svar på den frågan. 

jag längtar tills jag är arton. åh vad jag längtar. nästa sommar ska bli festival och road trips, och inget annat.

idag är himlen blå och det är lagom varmt. imorgon ska det tydligen bli övervarmt. men snart kommer kallfronten in igen, det hörde jag på vädret igår. regnet kommer, mina vänner! 

alltid när jag sätter mig här och ska skriva nåt som jag tänkt på jättelänge, så slutar det med att allt bara rinner av mig när jag väl ska sätta ord på det. känslor är inte alltid så lätta att beskriva. men åh så fina varma och härliga känslor jag har idag.

yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0