mitt ponnyhat

jag tar tillbaka allt snällt jag någonsin sagt om ponnysar! jag ska nu säga vad jag verkligen tycker om dom:
de är små och lömska, rent elaka, härstammar helt klart i rakt nedstigande led från lucifer himself. och detta är sanning och endast sanning. människor tror att ponnyer är snällare än stora hästar, för de är tror att storleken gör dom stora mer svårhanterade. låt mig då säga att de stora hästarna alltid är bra mycket snällare än de djävulska små ponnysarna, som man aldrig vet vart man har. målet för mitt ponnyhat blev idag rex, det lilla russet, som efter min omsorgsfulla genomgång i jakt på fästingar och sår helt sonika vände sig om och kickade skiten ur mitt vänsterlår. säga vad man vill om små tönthästar, men styrka i bakbenen, det har dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0