lite som en annons

idag har jag inventerat alla mina hästgrejer. täcken och grejer och grejer. det var jobbigt men det gick bra. jag vet ju att någon gång måste man ta itu med det. en del saker ska jag spara, men en del andra ska säljas. så om någon är intresserad av att köpa hästprylar, eller känner någon som är intresserad av det, så kan ni ju alltid höra av er. jag kan göra en liten lista så ni vet vad som finns. bilder går att ordna. en del saker är aldrig använda, men de som är använda är i mycket gott skick.

  •  svart regntäcke med röd/vita detaljer, tunt funktionsfoder, 155 cm, thermo master.  300 kr.
  • marinblått vintertäcke med 280 g polyesterfyllning, 155 cm, thermo master. mkt fint, knappt använt. 400 kr.
  • longerlina, svart i kraftigt vävband med "stoppar", 8 m, 40 kr.
  • klarblått ridtäcke, vattenavvisande, fleecefodrat, reflextryck på vänstersidan och reflexkantband, 155 cm, show master, 200 kr.
  • olivgrönt stalltäcke med polyesterfyllning, bogspänne och kryssgjordar, 145 cm, 100 kr.
  • marinblått fleecetäcke med bogspänne, kryssgjordar och svansrem, 155 cm, 50 kr.
  • tunt grön/svart/vitrutigt stall/transport/sommartäcke med dubbla bogspännen, kryssgjordar och svansrem, 155 cm, aldrig använt. 250 kr.
  • fint beige allroundschabrak med guldpasspoal, stl full, aldrig använt, 150 kr.
  • beige fleecelindor av märket king's saddlery, 4 st, 3,5 m, aldrig använda, 100 kr.
det var väl allt, tror jag. skriv en liten kommentar här om ni vill köpa något, så hör jag av mig.

ha det fint vänner!
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Maria

ebbaebba! jag kan vara lite intresserad av pullartränset, flugpannbandet, benreflexerna och reflexbröstan! men jag måste komma hem från england o se hur mkt pengar jag har kvar först innan jag köper något ^_^ <3

2008-08-02 @ 21:16:30
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0