tupplurar är grejer det

idag känner jag mig seg. det känns som att jag har haft pannan rynkad i arton år. vilket är lite lustigt, eftersom jag inte ens är arton år. jag kommer få huvudvärk av det i alla fall. blöh.
jag har två stora problem, varav det ena är tusen gånger större än det andra. och jag tänker inte säga något mer om det. det är i alla fall det som orsakar min rynkade panna.
mhm mhm. sen dåååå... idag har jag varit i skolan, eftersom lovet är slut nu :/ känns ju också lite segt. men en del saker måste man ju bara göra. det är helt okej ändå. efter skolan åkte jag hem och var så otroligt trött, så jag blev tvungen att sova lite. det finns nog inget som är skönare än att sova! det är nog det absolut bästa som finns.
efter tuppluren, som varade ett bra tag längre än en normal tupplur gör, så åkte jag till hästen och fixade. jag borstade honom blank och fin, tvättade ben och hovar (leran i hagen tar KÅL på mig! uuuuh) och sen tog vi en svängom i ridhuset. efter det gick vi in och mockade och slemmade och gurglade lite. och åt lite morötter. det var gott.
nu sitter jag bara här och klurar på mina problem. det största är ju på väg att lösa sig, men det minsta kommer nog aldrig lösa sig. det kommer slå knut på sig och bara finnas där för alltid som en äcklig liten varböld. uschiamej.
jag har så ont i ryggen. jag försökte få katten att lägga sig på min rygg och värma lite, men det gick inte. hon är inte så mysig om man tvingar henne. så hon slapp.
nu ska jag göra nåt viktigt. jag ska sova.
yours truly, ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0