sunday sunday

Hej!
Nu är det ju såhär att jag är lite efter vad gäller bloggande. Så blir det ibland. Man har inte alltid tid. Med andra ord, jag har aldrig tid. Eller intresse. Men jag tänkte att jag ska ändra på det! Från och med nu ska jag blogga oftare!

Idag är det söndag. Det känns rätt bra, även om det är skola imorgon. Min bror, mor och far har precis åkt till Uppsala för att inkvartera Filip i hans nya rum. Det blir säkert fint. Jag ska ta tåget upp om typ två-tre veckor och bo där en helg, har jag bestämt. Spännande!

Jag ska snart gå till stallet, det är snöigt och töigt, men det ska nog gå bra ändå. Jag måste bara få med mig massa dunkar med vatten, för igår funkade inte vattnet i stallet... men hoppas det funkar idag. Det är ju lite jobbigt det där. Efter att jag har varit i stallet i alla fall, så ska jag gå hem och baka scones och fixa te, för HANNELE och SARA kommer hem till mig! Yeeeeyyyy, long time no see (som man säger i amerikatt).

Nu ska jag nog ta och skala mig en apelsin. Är inte apelsinen den underbaraste frukten i hela världen? Jo, det tycker jag allt. 
Så ha det bra människor, och kom ihåg att:
IF I DON'T LIVE TODAY, THEN I MIGHT BE HERE TOMORROW.
Yours truly, Ebba.

Kommentarer
Postat av: P

Tur att du är SÅ bra på att uppdatera ;)

2008-02-14 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0